Akademii vládla ekonomie a politická reklama
Stejně jako každý měsíc i v březnu pokračovala Liberálně-konzervativní akademie dalšími bloky výuky, dominanci v ní tentokrát převzala ekonomie a politická reklama. První obor si jak v Praze, tak v Olomouci vzal na starost děkan fakulty národohospodářské VŠE docent Jiří Schwarz, který se ve svých přednáškách věnoval problematice veřejných financí. Odpolední část pak v Olomouci obstaral Jan Šafrata z agentury KLAN, který posluchačům formou přednášek i workshopů ukázal zákonitosti formování politické značky. Stejnou náplň měl i nedělní program v Praze, kde bylo sobotní odpoledne věnováno právu v podání analytika Parlamentního institutu Petra Koláře.
V dubnu čeká na posluchače obou skupin lahůdka v podání přednášky odborníka na mezinárodní vztahy a pravidelného spolupracovníka CEVRO Petra Robejška. Kromě něj bude akademikům nabídnut další blok politologie, který v Praze obstará Petr Sokol a v Olomouci Ladislav Mrklas. Pořadí seminářů je tentokrát vzhledem k oslavám 15 let ODS v Olomouci změněno, v Olomouci se přednášky uskuteční 21. dubna, v Praze o den později.